loading...

Fundamin-E

06:00
FUNDAMIN-E
TABLETS

HIGH POTENCY VITAMINS B1, B6, B12 WITH VITAMIN E

FUNDAMIN-E Tablets combines, in therapeutic levels, the most important and commonly deficient members of the Vitamin B-Complex - B1, B6, B12, with Vitamin E, to increase the activity of these three essential nutrients responsible for red blood cell formation, and for normal nutritional and metabolic processes of ail living cells in the body.
The B-Complex vitamins in FUNDAMIN-E Tablets play an important role in stimulating appetite, increasing weight gain, promoting- growth, building up energy and maintaining normal nervous and digestive functions. Through these three essential vitamins, FUNDAMIN E Tablets also corrects clinical disorders such as nausea and vomiting, general malaise, irritability and depression commonly found in anemic patients.
FUNDAMIN-E Tablets also provides a high but safe amount of Vitamin E to meet the increased nutritional demands of the middle-aged and the elderly during prolonged illness, senility, postoperative conditions and
severe stress situations. This important energy-booster element participates in numerous basic metabolic processes in many tissues. It plays a vital role in hastening blood circulation in the capillaries, thus giving
vitality into the nerve cells. It also delays aging process by supporting failing functions and combating degenerative changes, especially among convalescing patients.
FUNDAMIN-E Tablets offers the practical benefit of a once-a-day dosage. Its combined administration in high-potency concentration builds up the general nutrition and health of the body.

FORMULA
Each tablet contains:
Vitamin B1100mg
Vitamin B650mg
Vitamin B12100mcg
Vitamin E30I.U.

INDICATIONS
For better appetite, normal growth and development, and proper functioning of the digestive tract and nervous system. In metabolic disorders and in cases where there is increased metabolism as in infections, pregnancy. hyperthyroidism and strenuous physical activity. Particularly useful in neurasthenia, nausea and vomiting of pregnancy, radiation sickness and neuritis due to isoniazid therapy and alcoholism. For nutritional macrocytic anemia, megaloblastic anemia, tropical and non-tropical sprue in pernicious anemia. Indicated for the prevention of postoperative thromboembolism, and in the treatment of muscular dystrophy, purpura. fibrositis, menopausal disorder and allergic rhinitis. Also useful to support failing functions and to combat degenerative changes in the middle-aged and the elderly.

DOSAGE
One tablet a day, or as prescribed by the physician.

SUPPLY
Box of 100 coated tablets.

STORE BETWEEN 15º AND 25ºC

Manufacturer
PT Medifarma Laboratories. Inc.
B I O M E D I S, LT D.
Bogor, RI
Reg No. DL. 2012694



FUNDAMIN-E
TABLET


VITAMIN B1, B6, B12 DAN E BERKADAR TINGGI

FUNDAMIN-E Tablet dalam kadar terapetiknya adalah campuran sejumlah Vitamin B-Kompleks penting tetapi yang sering defisien yaitu - B1, B6, B12 dengan Vitamin E. Ini bertujuan untuk menambah aktivitas ketiga nutrien yang esensiil bagi pembentukan sel darah merah dan untuk proses nutrisi metabolisme vang normal dari semua sel di dalam tubuh.
Vitamin B-Kompleks dalam FUNDAMIN-E Tablet berperanan penting dalam merangsang nafsu makan, menambah berat badan, memacu pertumbuhan, membentuk enersi dan memelihara fungsi normal dari sistim syaraf dan pencernaan. Dengan adanya ketiga vitamin yang esensiil ini. FUNDAMIN-E dapat juga memperbaiki kelainan-kelainan klinik seperti mual dan muntah, lesu yang menyeluruh, iritabilitas dan depresi yang sering terdapat pada pasien anemi.
FUNDAMIN-E Tablet menyediakan Vitamin E dalam kadar yang tinggi tetapi aman, untuk keadaan-keadaan dimana kebutuhan nutrisi meningkat seperti pada usia pertengahan dan lanjut, sakit yang lama, senilitas, pasca bedah dan stres yang berat. Zat perangsang enersi yang penting ini akan berpartisipasi dalam banyak proses metabolik di berbagai jaringan. Peranannya penting dalam memperlancar sirkulasi darah di kapiler, jadi ini berarti memberi vitalitas kepada sel-sel syaraf. Zat ini juga akan menghambat proses ketuaan dengan jalan menunjang fungsi-fungsi yang sudah lemah dan menyerang perubahan degeneratif, hal ini terjadi terutama pada pasien dalam masa konvalesensi.
FUNDAMIN-E Tablet cukup praktis, sebab dosisnya cukup sebutir sehari. Kadar yang tinggi dalam kombinasi ini akan cukup untuk melayani kebutuhan nutrisi dan kesehatan dari tubuh.

KOMPOSISI
Setiap tablet mengandung:
Vitamin B1100mg
Vitamin B650mg
Vitamin B12100mcg
Vitamin E30S I

INDIKASI
Membuat nafsu makan menjadi lebih baik, perkembangan dan pertumbuhan yang normal serta berfungsinya sistim syaraf dan pencernaan. Untuk kelainan metabolik dan kasus-kasus dimana metabolisme meningkat seperti pada infeksi, kehamilan, hiperthyroidi dan aktivitas fisik yang berat. Sangat bermanfaat untuk neurasthenia, mual, muntah pada kehamilan, sakit akibat radiasi dan neuritis akibat terapi isoniazid serta alkoholisme. Untuk anemia makrositer akibat nutrisi, anemia megaloblastik, skorbut tropik dan non-tropik pada anemia pernisiosa juga diindikasikan untuk pencegahan tromboemboli pasca-bedah, distrofi otot, purpura, fibrositis, kelainan menopause dan rhinitis alergik. Juga bermanfaat untuk menunjang fungsi-fungsi yang sudah lemah dan menyerang proses degeneratif pada usia pertengahan atau lanjut.

DOSIS
Satu tablet sehari, atau atas petunjuk dokter.

KEMASAN
Kotak berisi 100 tablet bersalut dalam strip.

SIMPAN PADA SUHU 15º - 25ºC

Dibuat oleh
PT Medifarma Laboratories. Inc.
B I O M E D I S, LT D.
Bogor, RI
Reg No. DL. 2012694

Share this :

Previous
Next Post »
0 Komentar

Penulisan markup di komentar
  • Silakan tinggalkan komentar sesuai topik. Komentar yang menyertakan link aktif, iklan, atau sejenisnya akan dihapus.
  • Untuk menyisipkan kode gunakan <i rel="code"> kode yang akan disisipkan </i>
  • Untuk menyisipkan kode panjang gunakan <i rel="pre"> kode yang akan disisipkan </i>
  • Untuk menyisipkan quote gunakan <i rel="quote"> catatan anda </i>
  • Untuk menyisipkan gambar gunakan <i rel="image"> URL gambar </i>
  • Untuk menyisipkan video gunakan [iframe] URL embed video [/iframe]
  • Kemudian parse kode tersebut pada kotak di bawah ini
  • © 2015 Simple SEO ✔